TikTok представи новата си платформа за рекламодатели „TikTok for Business“

TikTok представи новата си платформа за рекламодатели „TikTok for Business“

време за четене: 4 минути

Новата платформа „TikTok for Business“ ще е мястото за всички настоящи и бъдещи маркетинг услуги, които TikTok предлага. Форматите, които са налични към момента включват TopView, Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges и Branded Effects.

От платформата не дават публичен достъп до цените на рекламните решения, които предлагат, ограничават се само да кажат, че ценообразуването зависи от това какво искат да постигнат брандовете с дадена активация, както и от обхвата на кампанията.

Новината идва дни след като WARC показа данни за нарастващата популярност на TikTok сред децата между 4 и 15 годишна възраст. Платформата се радва на аудитории на същите нива като тези на Youtube.

Story image

Източници: Techcrunch.com, WARC

Тенденции в комуникациите
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България