Седмичен медиен анализ на Publicis Groupe: 11.05 – 17.05.2020
Време за четене: 1 минута
Акценти от седмичен медиен доклад от Publicis Media за периода 11 – 17 Май 2020:
Телевизионната гледаемост показва тенденция да се нормализира на седмична база, в следствие на:
1) отпускането на мерките на извънредното положение
2) наближащото лято
3) край на най-гледаните телевизионни предавания
Телевизионната част е фокусирана върху предавания в прайм тайма, излъчвани по bTV и Nova по време на извънредното положение. Nova е категоричен победител, независимо от жанра. bTV трудно успява да поддържа рейтингите в новини.
Повече информация може да намерите в пълната версия на анализа (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]