Седмичен медиен анализ на Publicis Groupe: 11.05 – 17.05.2020

Седмичен медиен анализ на Publicis Groupe: 11.05 – 17.05.2020

Време за четене: 1 минута

Акценти от седмичен медиен доклад от Publicis Media за периода 11 – 17 Май 2020:

 Телевизионната гледаемост показва тенденция да се нормализира на седмична база, в следствие на:

1) отпускането на мерките на извънредното положение

 2) наближащото лято

 3) край на най-гледаните телевизионни предавания

 Телевизионната част е фокусирана върху предавания в прайм тайма, излъчвани по bTV и Nova по време на извънредното положение. Nova е категоричен победител, независимо от жанра. bTV трудно успява да поддържа рейтингите в новини.

Повече информация може да намерите в пълната версия на анализа (на английски):

20 Weekly report 11-17.05. - GARB only.pdf 700 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicis.bg и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicis.bg

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България