Седмичен медиен анализ на Publicis Groupe: 04.05 – 10.05.2020
време за четене: 2 минути
По време на извънредното положение и в сравнение със същия период на 2019 г. наблюдаваме някои значителни промени в медийното потребление:
- Що се отнася до дигиталните медии, потреблението нараства най-вече благодарение на новинарско съдържание
- Що се отнася до телевизията, гледаемостта нараства най-вече в часовете между 10 и 18 ч. тъй като възрастовата група 18-49 прекарва 1 час повече с телевизия.
На седмична база гледаемостта вече се нормализира, предвид фактори като покачването на температурите, лекото разхлабване на мерките на извънредното положение и не на последно място, защото силният телевизионен сезон приключва. Късните прайм тайм програми, излъчвани по Нова, значително превъзхождат тези, излъчвани по bTV.
Повече информация може да намерите в пълната версия на анализа (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]