Седмичен медиен анализ на Publicis Groupe: 04.05 – 10.05.2020

Седмичен медиен анализ на Publicis Groupe: 04.05 – 10.05.2020

време за четене: 2 минути

По време на извънредното положение и в сравнение със същия период на 2019 г. наблюдаваме някои значителни промени в медийното потребление:

  • Що се отнася до дигиталните медии, потреблението нараства най-вече благодарение на новинарско съдържание
  • Що се отнася до телевизията, гледаемостта нараства най-вече в часовете между 10 и 18 ч. тъй като възрастовата група 18-49 прекарва 1 час повече с телевизия.

На седмична база гледаемостта вече се нормализира, предвид фактори като покачването на температурите, лекото разхлабване на мерките на извънредното положение и не на последно място, защото силният телевизионен сезон приключва. Късните прайм тайм програми, излъчвани по Нова, значително превъзхождат тези, излъчвани по bTV.

Повече информация може да намерите в пълната версия на анализа (на английски):

19 Weekly report 04-10.05. - GARB only.pdf 670 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicis.bg и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicis.bg

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България