Седмичен медиен анализ от Publicis Groupe: 18.05 - 24.05.2020
Акценти от анализа:
- След значителното увеличение на потреблението на дигитални медии по време на кризатa, вече се виждат признаци на новото нормално в периода след кризата.
- Рейтингът на основните телевизионни канали остава стабилeн на седмична база
- bTV настига лидерските позиции в часовете 10-18. Nova продължава да доминира в прайм тайм слота.
- Nova излъчи последните епизоди на „Откраднат живот“ и сезоните на „Hell’s kitchen“. И двете програми отбелязват огромен ръст на годишна база. Като цяло Hell's Kitchen достигна до по-голяма аудитория.
Повече информация може да намерите в пълната версия на анализа (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]