Седмичен медиен анализ от Publicis Groupe: 18.05 - 24.05.2020

Седмичен медиен анализ от Publicis Groupe: 18.05 - 24.05.2020

Акценти от анализа:

  • След значителното увеличение на потреблението на дигитални медии по време на кризатa, вече се виждат признаци на новото нормално в периода след кризата.
  • Рейтингът на основните телевизионни канали остава стабилeн на седмична база
  • bTV настига лидерските позиции в часовете 10-18. Nova продължава да доминира в прайм тайм слота.
  • Nova излъчи последните епизоди на „Откраднат живот“ и сезоните на „Hell’s kitchen“. И двете програми отбелязват огромен ръст на годишна база. Като цяло Hell's Kitchen достигна до по-голяма аудитория.

 Повече информация може да намерите в пълната версия на анализа (на английски):

21 Weekly report 18-24 May.pdf 750 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicis.bg и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicis.bg

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България