Седмичен медиен анализ: 25.05 - 31.05.2020

Седмичен медиен анализ: 25.05 - 31.05.2020

време за четене: 1 минута

Акценти от седмичния медиен анализ:

-        Телевизионната гледаемост през този период на отминаващата пандемична криза все още е по-висока в сравнение със същия период на 2019 г., но е с тенденция да се върне на нормалните нива.

-        Потреблението на дигитални медии все още е водено от новинарско съдържание, но вече отбеляза спад в периода след кризата.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски)

22 Weekly report 25-31.05.2020.pdf 720 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicis.bg и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicis.bg

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България