Седмичен медиен анализ: 22.06 - 28.06.2020
Време за четене: 3 минути
Акценти от седмичния медиен анализ:
Потреблението както на дигитални медии, така и на телевизия, остава високо и през тази седмица на след кризисния период в сравнение със същия период на 2019 г. Увеличеното потреблението на дигитални медии идва основно от новинарско съдържание, докато що се отнася до телевизията, имаме увеличена гледаемост в часовете извън праймтайма.
Частта от анализа, посветена на телевизията, е фокусирана върху битката между bTV & Nova в публицистичния жанр в неделя следобед. По време на изолацията 120 минути на bTV спечелиха с леко предимство, докато в периода след разпускането на ограничителните мерки в неделя, Нова промениха играта и спечелиха слота. С настъпването на лятото, все повече хора са навън в неделите и като следствие аудиториите и на двете програми намаляха.
Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]