Седмичен медиен анализ: 22.06 - 28.06.2020

Седмичен медиен анализ: 22.06 - 28.06.2020

Време за четене: 3 минути

Акценти от седмичния медиен анализ:

Потреблението както на дигитални медии, така и на телевизия, остава високо и през тази седмица на след кризисния период в сравнение със същия период на 2019 г. Увеличеното потреблението на дигитални медии идва основно от новинарско съдържание, докато що се отнася до телевизията, имаме увеличена гледаемост в часовете извън праймтайма.

Частта от анализа, посветена на телевизията, е фокусирана върху битката между bTV & Nova в публицистичния жанр в неделя следобед. По време на изолацията 120 минути на bTV спечелиха с леко предимство, докато в периода след разпускането на ограничителните мерки в неделя, Нова промениха играта и спечелиха слота. С настъпването на лятото, все повече хора са навън в неделите и като следствие аудиториите и на двете програми намаляха.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

26 Weekly report 22-28.06.pdf 712 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България