Седмичен медиен анализ: 15.06 – 21.06.2020

Седмичен медиен анализ: 15.06 – 21.06.2020

време за четене: 3 минути

Акценти от седмичния медиен анализ:

  • В периода след премахването на строгите противоепидемични мерки, медийното потребление, както на телевизия, така и на дигитални медии, все още е по-високо спрямо същия период на предходната година.
  • Частта от анализа, посветена на телевизията, тази седмица е фокусирана върху сутрешните предавания, излъчвани в три национални телевизии. Сутрешното шоу на NOVA има най-висока гледаемост по време на изолацията и след нея. Сутрешното шоу на bTV беше доста конкурентно на това на NOVA по време на изолацията, но след приключването ѝ, гледаемостта му спадна по-бързо от тази на сутрешното шоу на NOVA. Сутрешното шоу на БНТ успя да увеличи гледаемостта си, но все пак остава доста назад от водещите NOVA и bTV.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

25 Weekly report 15-21.06.pdf 712 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България