Седмичен медиен анализ: 15.06 – 21.06.2020
време за четене: 3 минути
Акценти от седмичния медиен анализ:
- В периода след премахването на строгите противоепидемични мерки, медийното потребление, както на телевизия, така и на дигитални медии, все още е по-високо спрямо същия период на предходната година.
- Частта от анализа, посветена на телевизията, тази седмица е фокусирана върху сутрешните предавания, излъчвани в три национални телевизии. Сутрешното шоу на NOVA има най-висока гледаемост по време на изолацията и след нея. Сутрешното шоу на bTV беше доста конкурентно на това на NOVA по време на изолацията, но след приключването ѝ, гледаемостта му спадна по-бързо от тази на сутрешното шоу на NOVA. Сутрешното шоу на БНТ успя да увеличи гледаемостта си, но все пак остава доста назад от водещите NOVA и bTV.
Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]