Седмичен медиен анализ: 08.06 - 14.06.2020

Седмичен медиен анализ: 08.06 - 14.06.2020

време за четене: 1 минута

Акценти от седмичния медиен анализ:

  • Месец след края на извънредното положение и изолацията, все още има положителни ефекти върху потреблението на дигитални медии и телевизия.
  • bTV беше начело в класацията миналата седмица, но Nova доминира като цяло.
  • Частта от анализа, посветена на телевизията тази седмица е фокусирана върху Гласът на България и показва, че последният сезон не се представи толкова добре, колкото предходните издания, въпреки факта, че последният епизод е най-гледаната програма в ефира през седмицата.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

24 Weekly report 08-14.06.pdf 682 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicis.bg и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicis.bg

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България