Седмичен медиен анализ: 01.06 – 07.06.2020
време за четене: 1 минута
Акценти от седмичния медиен анализ:
- Както телевизионната гледаемост, така и потреблението на дигитални медии, спадат с сравнение с периода на извънредните мерки и изолацията, но все още са по-високи в сравнение със същия период на 2019 г.
- Частта от анализа, посветена на телевизията тази седмица е фокусирана върху прайм тайм програмите, излъчени от bTV и Nova. Полуфиналът на Гласът на България беше единственото предаване на bTV, което пребори Nova. Дори и повторенията на Черешката на тортата отчетоха по-висока гледаемост от прайм тайм предаванията, излъчени по bTV.
Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]