Седмичен медиен анализ: 01.06 – 07.06.2020

Седмичен медиен анализ: 01.06 – 07.06.2020

време за четене: 1 минута

Акценти от седмичния медиен анализ:

-        Както телевизионната гледаемост, така и потреблението на дигитални медии, спадат с сравнение с периода на извънредните мерки и изолацията,  но все още са по-високи в сравнение със същия период на 2019 г.

-        Частта от анализа, посветена на телевизията тази седмица е фокусирана върху прайм тайм програмите, излъчени от bTV и Nova. Полуфиналът на Гласът на България беше единственото предаване на bTV, което пребори Nova. Дори и повторенията на Черешката на тортата отчетоха по-висока гледаемост от прайм тайм предаванията, излъчени по bTV.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

23 Weekly report 01-07.06.pdf 673 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicis.bg и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicis.bg

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България