Новият маркетинг мениджър на Walmart ще е подчинен на мениджър клиенти – каква е причината за необичайната структура
време за четене: 3 минути
Уилям Уайт се присъедини към Walmart миналия месец като главен маркетинг мениджър за САЩ. Преди тази си позиция Уайт беше старши вицепрезидент маркетинг в Target, към който се присъедини през 2013 г. Той изигра голяма роля за дигитална трансформация на Target и помогна за стимулирането на продажбите и изграждане на лоялност към марката.
В един доста необичаен ход на Walmart, Уайт ще e пряко ръководен от Джейни Уайтсайд, мениджър клиенти на Walmart. Обикновено позицията на маркетинг мениджъра е пряко подчинена на изпълнителния директор. Тази нова структура на отчитане подчертава важността на клиентското изживяване и връзката между него и маркетинга. Ролята на Уайт би трябвало да отива далеч отвъд разработването на реклами и брошури: той ще има ролята да популяризира изживяването и да изгражда лоялността на клиентите. Уайт е четвъртия маркетинг мениджър на Walmart за последните пет години и е известен със способността си да изгражда връзката с клиентите и да разработва маркетингови кампании и изживявания, ориентирани към клиента. Клиентите в днешно време жадуват за персонализирани, многоканални преживявания извън традиционните едностранчиви кампании.
Пред Walmart са всички предпоставки за значителен растеж, особено когато въвежда и надгражда нови програми, за да достигне по-добре до клиентите си и да осигури безпроблемно и удобно изживяване. Чрез наемането на нов маркетинг мениджър и приоритизирането на клиентското изживяване Walmart може да се възползва от тези промени и да се върне отново на върха.
Източници: Adweek, Supermarketnews, Forbes