Месечен медиен анализ: юни'21
време за четене: 2 минути
Средната гледаемост на телевизия през първото полугодие е с 4% по-ниска от тази за същия период през 2020 г. Конкретно за юни месец, обаче, разлика почти няма.
Що се отнася до доставената аудитория - на годишна база се забелязва ръст от 21%. Топ 5 рекламодатели към момента са Naturpharma, P&G, Billa, Lidl и Ferrero.
Фокусът на настоящия месечен анализ са сутрешните блокове и двете предизборни кампании през годината. Рейтингите на основните телевизии в двата периода следват сходна тенденция – отбелязват пикове в края на кампаниите, след което се връщат към нормални стойности на аудитория. БТВ обяви, че няма да провежда политически дебати в сутрешните блокове по време на кампанията, за разлика от конкурентните Нова ТВ и БНТ. Това обаче по-скоро не се отрази – разликата с Нова ТВ остана сходна с тази през месеците март-април.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected] и Дамян Коларов: [email protected].