Месечен медиен анализ: юли 2020
време за четене: 3 минути
Акценти от месечния медиен анализ: юли 2020:
- отчита се възстановяване през юли от гледна точка на запълняемост на рекламните блокове
- в контекста на политическата криза в страната, данните на ГАРБ (ГфК Аудиенс Рисърч България) показват стабилен или растящ интерес към новините.
- през юли месец Нова Телевизия доминира прайм тайм слота, изпреварвайки bTV с 16% по-висок дял привлечена аудитория.
Частта от анализа, посветена на дигиталните медии този месец е посветена на TikTok - данни, статистики за потребителите и т.н.
Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected], Дамян Коларов [email protected] и Вера Караиванова [email protected].