Месечен медиен анализ: юли 2020

Месечен медиен анализ: юли 2020

време за четене: 3 минути

Акценти от месечния медиен анализ: юли 2020:

  • отчита се възстановяване през юли от гледна точка на запълняемост на рекламните блокове
  • в контекста на политическата криза в страната, данните на ГАРБ (ГфК Аудиенс Рисърч България) показват стабилен или растящ интерес към новините.
  • през юли месец Нова Телевизия доминира прайм тайм слота, изпреварвайки bTV с 16% по-висок дял привлечена аудитория.

Частта от анализа, посветена на дигиталните медии този месец е посветена  на TikTok - данни, статистики за потребителите и т.н.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

07_Monthly TV&Digital_Report_July'20.pdf 882 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com, Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com и Вера Караиванова vera.karaivanova@publicisgroupe.com.

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България