Месечен медиен анализ: юни 2020
Време за четене: 3 минути
Акценти от месечния медиен анализ: юни 2020
Частта от месечния анализ, посветена на телевизията, е фокусирана върху сравнение между гледаемостта на шоуто на Николаос Цитиридис и Слави в късния слот на bTV (съответно YTD2020 и YTD2019). bTV не успява да поддържа нивата на гледаемост в късния прайм тайм – шоуто на Цитиридис регистрира нива на гледаемост между 2 и 3% по-ниски от тези на Слави шоу през 2019 г. Новото шоу на Слави в телевизия 7/8 има стабилна, но несравнимо по-ниска гледаемост.
Частта от анализа, посветена на дигиталните медии в анализа този месец е посветена десетото издание на IAB digital net investments data. Инвестициите в дигитална реклама са нарастнали със значителните 19.4% през 2019 г.
Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected]