Месечен медиен анализ: юни 2020

Месечен медиен анализ: юни 2020

Време за четене: 3 минути

Акценти от месечния медиен анализ: юни 2020

Частта от месечния анализ, посветена на телевизията, е фокусирана върху сравнение между гледаемостта на шоуто на Николаос Цитиридис и Слави в късния слот на bTV (съответно YTD2020 и YTD2019). bTV не успява да поддържа нивата на гледаемост в късния прайм тайм – шоуто на Цитиридис регистрира нива на гледаемост между 2 и 3% по-ниски от тези на Слави шоу през 2019 г. Новото шоу на Слави в телевизия 7/8 има стабилна, но несравнимо по-ниска гледаемост.

Частта от анализа, посветена на дигиталните медии в анализа този месец е посветена десетото издание на IAB digital net investments data. Инвестициите в дигитална реклама са нарастнали със значителните 19.4% през 2019 г.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

06_Monthly TV&Digital_Report_June'20.pdf 880 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България