Месечен медиен анализ: юли 22
време за четене: 2 минути
Седмият месец на календарната година се очерта като още един период, в който ТВ гледаемостта отбеляза спад. Това обаче е типична тенденция. Така на годишна база заключаваме, че ТВ гледаемостта е по-скоро стабилна.
Засилен интерес към нишовите канали допринесе за по-високия аудиторен дял на MTG.
Наблюдава се лек ръст от 2,7% на годишна база в доставената ТВ аудитория. Челната тройка от рекламодатели в ТВ е заета от фармацевтични компании, а още 4 попадат сред топ 20. Категорията на ритейлърите има своите четирима представители сред водещите компании с ТВ инвестиции.
Въпреки лекия спад на гледаемостта, запълняемостта на рекламните блокове расте - в bTV и Нова достигна 90% за най-гледаното време, прайм тайма.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]