Месечен медиен анализ: юли 22

Месечен медиен анализ: юли 22

време за четене: 2 минути

Седмият месец на календарната година се очерта като още един период, в който ТВ гледаемостта отбеляза спад. Това обаче е типична тенденция. Така на годишна база заключаваме, че ТВ гледаемостта е по-скоро стабилна.

Засилен интерес към нишовите канали допринесе за по-високия аудиторен дял на MTG.

Наблюдава се лек ръст от 2,7% на годишна база в доставената ТВ аудитория. Челната тройка от рекламодатели в ТВ е заета от фармацевтични компании, а още 4 попадат сред топ 20. Категорията на ритейлърите има своите четирима представители сред водещите компании с ТВ инвестиции.

Въпреки лекия спад на гледаемостта, запълняемостта на рекламните блокове расте - в bTV и Нова достигна 90% за най-гледаното време, прайм тайма.

07_Monthly TV_Report_Jul'22.pdf 589 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България