Месечен медиен анализ: септември'22

Месечен медиен анализ: септември'22

време за четене: 2 минути

Със старта на новия ТВ сезон общата гледаемост на месечна база се увеличи, а на годишна база остава стабилна спрямо 2021. Игри на волята е най-гледаното ПТ предаване в ефира през делничните дни. Двата локални сериала по бТВ и Нова ТВ са с изравнени рейтинги в делничните дни. "Гласът на България" е най-гледаното предаване в неделя.

ТВ доставя 2% повече аудитория на рекламодателите, които инвестират в медията на годишна база. Водещите 3 рекламодателя в ТВ остават Фарма компании, следвани от Ритейлъри и Бързооборотни стоки. Търсенето на ТВ реклама продължава да расте на годишна база, което е видимо от степента на запълване на инвентара.

Monthly TV_Report_Sep'22.pdf 606 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България