Месечен медиен анализ: септември'22
време за четене: 2 минути
Със старта на новия ТВ сезон общата гледаемост на месечна база се увеличи, а на годишна база остава стабилна спрямо 2021. Игри на волята е най-гледаното ПТ предаване в ефира през делничните дни. Двата локални сериала по бТВ и Нова ТВ са с изравнени рейтинги в делничните дни. "Гласът на България" е най-гледаното предаване в неделя.
ТВ доставя 2% повече аудитория на рекламодателите, които инвестират в медията на годишна база. Водещите 3 рекламодателя в ТВ остават Фарма компании, следвани от Ритейлъри и Бързооборотни стоки. Търсенето на ТВ реклама продължава да расте на годишна база, което е видимо от степента на запълване на инвентара.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]