Месечен медиен анализ: септември'21

Месечен медиен анализ: септември'21

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост бележи ръст през септември след традиционните по-ниски нива през топлите летни месеци. НБГ достигна 50% дял от аудиторията през септември благодарение на по-ранния старт на риалити форматите и локалните сериали. На годишна база с данни до септември общата доставена аудитория за рекламодателите, избрали ТВ като канал, расте с 14%. Топ 5 на ТВ рекламодателите остава стабилен с 2 фарма компании, 2 ритейлъра и 1 компания в бързооборотния сектор. Растящият интерес към ТВ като канал се отразява и на запълването на рекламните блокове, които в бТВ са на предела на ограничението по закон, докато в Нова ТВ все още има малко свободен инвентар.

Поредно доказателство колко важна е програмата и съдържанието в ТВ за привличане на зрителския интерес, е "Последният печели" по БНТ1. От старта на шоуто, което е позиционирано като пряк конкурент на централните ПТ новини в бТВ и Нова ТВ, наблюдаваме постоянен ръст в привлечената аудитория, която практически се удвоява в рамките на 3 месеца.

 

09_Monthly TV_Report_Sep'21.pdf 630 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: svetlana.tacheva@publicisgroupe.com, Дамян Коларов: damyan.kolarov@publicisgroupe.com и Филипа Трайкова: filipa.traikova@publicis.bg

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България