Месечен медиен анализ: септември 2020
време за четене: 3 минути
Акценти от месечния медиен анализ: септември 2020:
ТВ частта в медийния анализ е посветена на подновения есенен сезон в най-гледаното време. Стартът на новия ТВ сезон през риалити формати и топ сериали показва, че повишеното ТВ потребление през есента на 2020 се отразява позитивно на всяко от прайм тайм предаванията в бтв и Нова. Единствено изключение от този устойчив тренд е MasterChef, поради разкъсването на сезон 6, което бТВ предприе като спря излъчванията на кулинарното шоу в пика на извънредното положение и реши да ги продължи от есента.
След юли наблюдаваме ясна тенденция за възстановяване и през доставената аудитория в ТВ след като рекламодателите се завърнаха в ефир и започнаха да усещат ползите от телевизионните си кампании. През септември запълняемостта на рекламните блокове се възстанови на нивата от преди COVID кризата.
Дигиталната част в медийния анализ е с фокус върху Zero-Click Searches и колко важно е брандовете да имат ефективни Search стратегии особено във времена като днешните, когато потребителите не просто търсят информация за продуктите онлайн, а и завършваш потребителските си пътеки с покупка онлайн.
Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева [email protected], Дамян Коларов [email protected] и Вера Караиванова [email protected].