Месечен медиен анализ: октомври'22

Месечен медиен анализ: октомври'22

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост очаквано се увеличава през месец октомври. Нова Броудкастинг Груп има 50% дял от аудиторията в ПТ (прайм тайм) слота. Доставената аудитория за всички ТВ рекламодатели расте скромно на годишна база с 2%.

Фарма компаниите запазват лидерството си сред топ ТВ рекламодателите. GSK влиза на 20-та позиция. Запълването на рекламните блокове в телевизия расте на годишна база, като отразява растящото търсене от страна на рекламодателите.

БНТ1 е най-бързо растящият канал в жанрове "Новини" и "Публицистика" през октомври. Централните ПТ новини на бТВ и Нова ТВ увеличават аудиторията си с по 10% през октомври, но Нова все още е лидер. бТВ с предаването "Лице в лице" привлича повече аудитория спрямо Нова с предаването "Пресечна точка" в делничните дни.

10_Monthly TV_Report_Oct'22.pdf 596 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България