Месечен медиен анализ: октомври'22
време за четене: 2 минути
Общата ТВ гледаемост очаквано се увеличава през месец октомври. Нова Броудкастинг Груп има 50% дял от аудиторията в ПТ (прайм тайм) слота. Доставената аудитория за всички ТВ рекламодатели расте скромно на годишна база с 2%.
Фарма компаниите запазват лидерството си сред топ ТВ рекламодателите. GSK влиза на 20-та позиция. Запълването на рекламните блокове в телевизия расте на годишна база, като отразява растящото търсене от страна на рекламодателите.
БНТ1 е най-бързо растящият канал в жанрове "Новини" и "Публицистика" през октомври. Централните ПТ новини на бТВ и Нова ТВ увеличават аудиторията си с по 10% през октомври, но Нова все още е лидер. бТВ с предаването "Лице в лице" привлича повече аудитория спрямо Нова с предаването "Пресечна точка" в делничните дни.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]