Месечен медиен анализ: октомври'21

Месечен медиен анализ: октомври'21

време за четене: 2 минути

Въпреки лекия спад в общата ТВ гледаемост на годишна база с данни до октомври, продължаваме да наблюдаваме позитивния КОВИД ефект изразен в 11% ръст спрямо същия период на 2019 г.

Въпреки общата доминация на Нова ТВ като аудиторен дял и рейтинг, в рамките на най-гледаното време през уикенда, бТВ се представя много добре и дори привлича повече аудитория благодарение на "Фермата" и "Гласът на България".

Доставената аудитория за рекламодателите, които използват ТВ като канал, се увеличава с 13% на годишна база, като в рамките на топ 3 вече се нарежда Алегро. Повишеният интерес към ТВ и увеличеното търсене от страна на рекламодателите водят до пълен инвентар в основните за пореден месец.

10_Monthly TV_Report_Oct'21.pdf 563 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България