Месечен медиен анализ: ноември'22
време за четене: 1 минута
През ноември общата ТВ гледаемост расте по традиция, но сега беше допълнително засилена от старта на Световното по футбол.
Рекламодателите в ТВ на годишна база достигнаха до 1% по-голяма аудитория. Топ 3 продължава да е доминиран от Фарма компании, следвани от Ритейлъри и компании от FMCG индустрията.
Инвентарът в ТВ на годишна база е по-запълнен спрямо предходната година, което е знак за нестихващия интерес към ТВ като медия, която на нашия пазар продължава да достига най-бързо до голяма аудитория.
БНТ1 е основният печеливш от старта на Световното, като добавя 2пп аудиторен дял и печели битката с нова по-привлечена аудитория в дните, когато 2-та канала излъчват едно и също съдържание от Шампионата.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]