Месечен медиен анализ: ноември'22

Месечен медиен анализ: ноември'22

време за четене: 1 минута

През ноември общата ТВ гледаемост расте по традиция, но сега беше допълнително засилена от старта на Световното по футбол.

Рекламодателите в ТВ на годишна база достигнаха до 1% по-голяма аудитория. Топ 3 продължава да е доминиран от Фарма компании, следвани от Ритейлъри и компании от FMCG индустрията.

Инвентарът в ТВ на годишна база е по-запълнен спрямо предходната година, което е знак за нестихващия интерес към ТВ като медия, която на нашия пазар продължава да достига най-бързо до голяма аудитория.

БНТ1 е основният печеливш от старта на Световното, като добавя 2пп аудиторен дял и печели битката с нова по-привлечена аудитория в дните, когато 2-та канала излъчват едно и също съдържание от Шампионата.

11_Monthly TV_Report_Nov'22.pdf 603 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България