Месечен медиен анализ: ноември'21
време за четене: 2 минути
Общата ТВ гледаемост бележи 4% спад на годишна база, но остава позитивният ефект на пандемията върху потреблението на ТВ – 10% ръст спрямо 19YTD. През 2021 бяхме свидетели на 4 важни избора в страната. Единствено БНТ 1 успя да реализира по-висок зрителски интерес по време на неделите, когато имахме изборен ден в сравнение със средния рейтинг, който генерира канала.
Доставената аудитория за рекламодателите, които използват ТВ расте на годишна база с 11% като на лидерските позиции остават Натурфарма и Проктър, докато Лидл измести Фереро от 3то място с данни до ноември.
Инвентарът в ТВ традиционно е критично запълнен през ноември, поради доминацията на Black Friday комуникация и пред-коледните бранд активности.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]