Месечен медиен анализ: ноември'21

Месечен медиен анализ: ноември'21

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост бележи 4% спад на годишна база, но остава позитивният ефект на пандемията върху потреблението на ТВ – 10% ръст спрямо 19YTD. През 2021 бяхме свидетели на 4 важни избора в страната. Единствено БНТ 1 успя да реализира по-висок зрителски интерес по време на неделите, когато имахме изборен ден в сравнение със средния рейтинг, който генерира канала.

Доставената аудитория за рекламодателите, които използват ТВ расте на годишна база с 11% като на лидерските позиции остават Натурфарма и Проктър, докато Лидл измести Фереро от 3то място с данни до ноември.

Инвентарът в ТВ традиционно е критично запълнен през ноември, поради доминацията на Black Friday комуникация и пред-коледните бранд активности.

11_Monthly TV_Report_Nov'21.pdf 561 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България