Месечен медиен анализ: ноември 2020

Месечен медиен анализ: ноември 2020

време за четене: 2 минути

ТВ частта е посветена на централните ПТ новини, излъчвани в трите национални канала. Зрителският интерес към централните ПТ новини на Нова, бТВ и БНТ1 расте на месечна база от септември насам, като Нова запазва лидерската си позиция, следвана на къса дистанция от бТВ. За периода януари-ноември ТВ пазара се възстанови на годишна база, като показва скромен ръст в рекламните инвестиции от 2%, а доставената аудитория се изравнява с тази от същия период на 2019.

Дигиталната част е с фокус върху основните тенденции, които очакваме да очертават дигиталната револяция в близко бъдеще и които очакваме да доведат до структурни промени в ежедневието ни - в работата, в ученето, в пазаруването, в забавлението.

 

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

11_Monthly TV&Digital_Report_Nov'20.pdf 899 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com, Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com и Вера Караиванова vera.karaivanova@publicisgroupe.com.

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България