Месечен медиен анализ: март'23
Време за четене: 2 минути
ТВ гледаемостта остава стабилна на месечна база спрямо февруари, но запазва негативния тренд спрямо 22YTD от 10%.
Нова Броудкастинг Груп продължава да доминира като аудиторен дял, следвана от БТВ Медиа Груп, като и двете ТВ групи бележат лек ръст през март, спрямо февруари основно за сметка на ТСХ. На ниво канал Нова е лидер с 30% аудиторен дял, следвана от бТВ с 22%.
Доставената аудитория за телевизионните рекламодатели на годишна база е с 3% по-ниска спрямо първото тримесечие на 2022, което е резултат от регистрирания спад през февруари.
Фармация продължава да е водещата индустрия в телевизията, следвана от Ритейлъри и Бързооборотни стоки. Сред водещите рекламодатели в ТВ първите четири са фармацевтични компании. В Топ 20 те са общо 8.
Запълването на рекламните блокове расте на годишна база с двуцифрени темпове при бТВ и каналите от групата на ТСХ. Нова и нишовите канали на Нова Броудкастинг Груп и БТВ Медиа Груп остават с относително стабилен инвентар спрямо 22YTD.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]