Месечен медиен анализ: март'22

Месечен медиен анализ: март'22

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост задържа стабилни по-високи нива за трети пореден месец спрямо 2021 г. Доставената аудитория за рекламодателите в ТВ расте на годишна база с 8%, като на 3-те водещи позиции остават Фарма играчи.

Рекламните блокове се запълват с бързи темпове на годишна база, особено в рамките на ПТ.

бТВ успешно лансира "Стани богат" в 18:00 часа в делничните дни, с което не просто открадна от аудиторията на "Семейни войни", но стана лидер в рамките на слота. Като последица наблюдаваме и позитивен ефект върху аудиторията на централните новини, които се изравняват като рейтинг с тези на Нова от началото на 2022 г. ​

 

03_Monthly TV_Report_Mar'22.pdf 600 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България