Месечен медиен анализ: март'22
време за четене: 2 минути
Общата ТВ гледаемост задържа стабилни по-високи нива за трети пореден месец спрямо 2021 г. Доставената аудитория за рекламодателите в ТВ расте на годишна база с 8%, като на 3-те водещи позиции остават Фарма играчи.
Рекламните блокове се запълват с бързи темпове на годишна база, особено в рамките на ПТ.
бТВ успешно лансира "Стани богат" в 18:00 часа в делничните дни, с което не просто открадна от аудиторията на "Семейни войни", но стана лидер в рамките на слота. Като последица наблюдаваме и позитивен ефект върху аудиторията на централните новини, които се изравняват като рейтинг с тези на Нова от началото на 2022 г.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]