Месечен медиен анализ: май'23

Месечен медиен анализ: май'23

Време за четене: 2 минути

В рамките на първите 5 месеца от 2023 г. общата ТВ гледаемост достигна нивата от същия период на 2019 и практически занули позитивния ефект на пандемията върху телевизионното потребление.

Нова Броудкастинг Груп продължава да е водещата ТВ група с 50% дял от аудиторията и лек ръст при Нова на месечна база. бТВ Медиа Груп остава със стабилен аудиторен дял от 29% и много по-малък брой канали спрямо НБГ, като и тук основният национален канал задържа дела си на месечна база. Нова доминира дневните рейтинги в рамките на месец май.

Доставената аудитория за рекламодателите е стабилна на годишна база, като през май имаме 7% ръст в доставените ТРП30 спрямо същия месец миналата година.

Фармация остава водещата индустрия в ТВ, следвана от Ритейлъри и Бързооборотни стоки. Сред топ 10 играчите в телевизията има 5 фарма компании.

Запълването на рекламните блокове на годишна база расте особено при БМГ и ТСХ. Нова Броудкастинг Груп задържат стабилни нива на инвентара си.

05_Monthly TV_Report_May'23.pdf 4 MB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България