Месечен медиен анализ: май'22

Месечен медиен анализ: май'22

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост задържа стабилни нива на годишна база с данни до май месец, като следва характерната сезонност.

Няма промени в аудиторните дялове на основните ТВ групи. НБГ държи лидерството, следвана от БМГ.

ТВ доставя 4% повече аудитория на рекламодателите спрямо същия период на 2021 г., като топ 3 рекламодатели са Фарма компании, следвани от Ритейлъри и компании за бързооборотни стоки.

Преди старта на летния сезон ТВ инвентарът се запълва бързо и бележи по-високи нива от миналогодишните особено в ПТ слота на националните канали.

Преди старта на централните ПТ новини и трите национални телевизии излъчват ТВ игри. В този жанр убедителен лидер е бТВ с предаването "Стани богат". Въпреки регистрирания спад в средния рейтинг на предаването през май месец, когато започнаха повторенията на стари епизоди, бТВ остава лидер в жанра.  

05_Monthly TV_Report_May'22.pdf 592 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България