Месечен медиен анализ: май'22
време за четене: 2 минути
Общата ТВ гледаемост задържа стабилни нива на годишна база с данни до май месец, като следва характерната сезонност.
Няма промени в аудиторните дялове на основните ТВ групи. НБГ държи лидерството, следвана от БМГ.
ТВ доставя 4% повече аудитория на рекламодателите спрямо същия период на 2021 г., като топ 3 рекламодатели са Фарма компании, следвани от Ритейлъри и компании за бързооборотни стоки.
Преди старта на летния сезон ТВ инвентарът се запълва бързо и бележи по-високи нива от миналогодишните особено в ПТ слота на националните канали.
Преди старта на централните ПТ новини и трите национални телевизии излъчват ТВ игри. В този жанр убедителен лидер е бТВ с предаването "Стани богат". Въпреки регистрирания спад в средния рейтинг на предаването през май месец, когато започнаха повторенията на стари епизоди, бТВ остава лидер в жанра.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]