Месечен медиен анализ: май'21
време за четене: 3 минути
Общата ТВ гледаемост спада през месец май, което е характерно за сезонността в потреблението на ТВ.
На годишна база доставената аудитория за рекламодателите в ТВ расте с 15%. Сред водещите ТВ рекламодатели са Натурфарма, P&G и Била. Лидл отново е в топ 5.
Фокусът през месеца е върху съботния ПТ слот в национален ефир. В исторически план Нова ТВ е изявен лидер в най-гледаното време в събота, като в зависимост от заглавието на излъчвания филм преднината ѝ спрямо бТВ е повече или по-малка. БНТ1 бележи много ясен растящ тренд, от друга страна, през интереса на аудиторията към съботните шоу програми „Събота вечер с Митко Павлов“ и „Моят плейлист“.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected] и Дамян Коларов: [email protected].