Месечен медиен анализ: май'21

Месечен медиен анализ: май'21

време за четене: 3 минути

Общата ТВ гледаемост спада през месец май, което е характерно за сезонността в потреблението на ТВ.

На годишна база доставената аудитория за рекламодателите в ТВ расте с 15%. Сред водещите ТВ рекламодатели са Натурфарма, P&G и Била. Лидл отново е в топ 5.

Фокусът през месеца е върху съботния ПТ слот в национален ефир. В исторически план Нова ТВ е изявен лидер в най-гледаното време в събота, като в зависимост от заглавието на излъчвания филм преднината ѝ спрямо бТВ е повече или по-малка. БНТ1 бележи много ясен растящ тренд, от друга страна, през интереса на аудиторията към съботните шоу програми „Събота вечер с Митко Павлов“ и „Моят плейлист“.

05_Monthly TV_Report_May'21.pdf 597 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected] и Дамян Коларов: [email protected].

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България