Месечен медиен анализ: Май 2020

Месечен медиен анализ: Май 2020

Време за четене: 3 минути

Акценти от месечния медиен анализ: Май 2020

  • Частта от месечния анализ, посветена на телевизията, е фокусирана върху най-важната промяна в медийния пазар на България: след 6 години ползване на две системи за мониторинг и измерване на гледаемостта, от май месец се ползват само данни на GARB.
  • През март и април беше регистрирана рекордна гледаемост, поради изолацията заради COVID-19. След това, през май месец, общата телевизионна гледаемост започна да спада, но все пак беше с 14% по-висока, в сравнение с данните за същия период на 2019. От май месец GARB започна да дава данни и за отложеното гледане.
  • Частта от анализа, посветена на дигиталните медии в анализа този месец е посветена на т.нар. Gamеfluencers, които се радват на растяща популярност и показват потенциал, който може да бъде използван от брандовете.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

05_Monthly TV&Digital_Report_May'20.pdf 811 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България