Месечен медиен анализ: февруари'22
време за четене: 2 минути
Общата ТВ гледаемост продължава да поддържа исторически високи нива през февруари: с 4% по-висока спрямо и с 8% по-висока спрямо 21YTD и 20YTD.
НБГ и БМГ запазват стабилни аудиторни дялове на месечна база, като двата национални канала, част от групите, увеличават аудиторията си в рамките на ПТ.
ПТ слотът през почивните дни показва висока конкуренция между бТВ и Нова, като всеки печели по 4 битки. Нова печели с кулинарното риалити "Hell’s Kitchen" и филми, а бТВ с "България търси талант", "Ергенът" и филми.
През февруари доставената аудитория за рекламодателите, които използват ТВ, расте за втори пореден месец с двуцифрени темпове. Фарма компаниите остават на водещите 3 позиции като рекламодатели в ТВ, следвани от Ритейлъри и компании за бързооборотни стоки.
Инвентарът в основните канали през февруари расте и достига нива, близки до позволеното по закон, особено в рамките на ПТ.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]