Месечен медиен анализ: декември'22

Месечен медиен анализ: декември'22

време за четене: 1 минута

Общата ТВ гледаемост бележи лек спад на годишна база от 2% спрямо 2021 г. Доставената аудитория (ТРП30) за рекламодателите в ТВ остава стабилна през 2022 г. Топ 20 рекламодателите са доминирани от Фарма компании, Ритейлъри и Бързооборотни стоки.

Запълването на рекламните блокове през 2022 г. е по-високо за всяка от 3-те основни ТВ групи, като отразява растящия интерес на рекламодателите към телевизията като канал за комуникация.

ПТ (прайм тайм) програмите на Нова са стабилен лидер по привлечена аудитория в рамките на 2022 г. Най-голяма преднина регистрират те през пролетния сезон благодарение на "Като две капки вода".

bTV класира сред най-гледаните предавания сериалът "Слънчев бряг" през юни, а на 2-ра позиция остават "Новините" през март (които отразяват войната в Украйна), "България търси талант" през април и "Гласът на България" през декември.

БНТ1 успява да класира предавания на 3-та позиция в самия край на 2022 г. благодарение на Световното първенство по футбол.

12_Monthly TV_Report_Dec'22.pdf 549 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Дамян Коларов: [email protected], Филипа Трайкова: [email protected], Деница Петрова: [email protected]

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България