Месечен медиен анализ: декември'21
време за четене: 2 минути
Общата гледаемост на ТВ през 2021 г. отбеляза лек спад спрямо 2020 г. от 4%, но все още се наблюдава позитивния ефект на пандемията върху ТВ потреблението, защото спрямо 2019 г., то расте с 10%.
През 2021 г. регистрирахме сериозно търсене на ТВ реклама от страна на рекламодателите, което сериозно запълни инвентара и много канали изпитваха затруднения още от лятото.
За 2021 г. топ рекламодател в ТВ е Натурфарма, следвана от P&G и Лидл.
През декември бТВ осезаемо се приближи до ПТ нивата на Нова.
Спортът като жанр и особено Евро 2020 бяха основните двигатели за увеличената аудитория в Нова и БНТ1 през 2021 г. "Стани богат" изигра подобна роля за бТВ.
Сред водещите нишови канали Диема се отличи със сериозен ръст в привлечената аудитория, благодарение на разнообразието от спортни предавания.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]