Месечен медиен анализ: декември'21

Месечен медиен анализ: декември'21

време за четене: 2 минути

Общата гледаемост на ТВ през 2021 г. отбеляза лек спад спрямо 2020 г. от 4%, но все още се наблюдава позитивния ефект на пандемията върху ТВ потреблението, защото спрямо 2019 г., то расте с 10%.

През 2021 г. регистрирахме сериозно търсене на ТВ реклама от страна на рекламодателите, което сериозно запълни инвентара и много канали изпитваха затруднения още от лятото.

За 2021 г. топ рекламодател в ТВ е Натурфарма, следвана от P&G и Лидл.

През декември бТВ осезаемо се приближи до ПТ нивата на Нова.

Спортът като жанр и особено Евро 2020 бяха основните двигатели за увеличената аудитория в Нова и БНТ1 през 2021 г. "Стани богат" изигра подобна роля за бТВ.

Сред водещите нишови канали Диема се отличи със сериозен ръст в привлечената аудитория, благодарение на разнообразието от спортни предавания. ​

12_Monthly TV_Report_Dec'21.pdf 589 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България