Месечен медиен анализ: декември 2020

Месечен медиен анализ: декември 2020

време за четене: 3 минути

ТВ анализът е с фокус върху топ 10 предавания в Нова и бТВ за 2020г., които са изцяло доминирани от Развлекателни предавания и Риалити формати.

ТВ пазарът се възстанови през 2020г., като в периода септември-декември успя да компенсира спада от пролетта, който б е предизвикан от първия локдаун. Дигиталната част е с фокус върху TikTok и експлозивния ръст на медията в Европа, както и с ползите от присъствието на брандовете в нея.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

12_Monthly TV&Digital_Report_Dec'20.pdf 736 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com, Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com и Вера Караиванова vera.karaivanova@publicisgroupe.com.

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България