Месечен медиен анализ: август'22
време за четене: 2 минути
Общата ТВ гледаемост остава стабилна на месечна и на годишна база с данните до месец август 2022 г.
Доставената аудитория за всички рекламодатели в ТВ расте със скромните 2,5% на годишна база. Сред топ рекламодателите в ТВ остават "Фармация", "Ритейл" и "Бързооборотни стоки". Unicoms влезе сред топ 20 рекламодалите в ТВ към днешна дата на 2022 г.
ТВ продължава да е атрактивен канал за реклама, поради което дори и летните месеци не успяха да намалят търсенето, така че да освободят инвентар. Запълняемостта на рекламните блокове остава по-висока, спрямо същия период през 2021 г.
Най-гледаното време на двата основни национални канала през август месец е доминирано от филми през почивните дни. Нова печели тази битка като привлича повече аудитория през селекцията от филми. bTV печели битката само в един ден, благодарение на комедийно заглавие.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]