Месечен медиен анализ: август'22

Месечен медиен анализ: август'22

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост остава стабилна на месечна и на годишна база с данните до месец август 2022 г.

Доставената аудитория за всички рекламодатели в ТВ расте със скромните 2,5% на годишна база. Сред топ рекламодателите в ТВ остават "Фармация", "Ритейл" и "Бързооборотни стоки". Unicoms влезе сред топ 20 рекламодалите в ТВ към днешна дата на 2022 г. ​

ТВ продължава да е атрактивен канал за реклама, поради което дори и летните месеци не успяха да намалят търсенето, така че да освободят инвентар. Запълняемостта на рекламните блокове остава по-висока, спрямо същия период през 2021 г.

Най-гледаното време на двата основни национални канала през август месец е доминирано от филми през почивните дни. Нова печели тази битка като привлича повече аудитория през селекцията от филми. bTV печели битката само в един ден, благодарение на комедийно заглавие.

08_Monthly TV_Report_Aug'22.pdf 601 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България