Месечен медиен анализ: август 2020

Месечен медиен анализ: август 2020

време за четене: 3 минути

Акценти от месечния медиен анализ: август 2020:

  • Въпреки, че през август се наблюдава най-ниската гледаемост за 2020, гледаемостта на живо е нарастнала със 17% на годишна база.
  • що се отнася до гледаемостта в неделния прайм тайм, през август bTV държи водещи позиции, в зависимост от заглавията, но Nova успява да се върне на водеща позиция в края на месеца.

Частта от анализа, посветена на дигиталните медии този месец е посветена на електронната търговия по време на live-stream.

Повече информация може да намерите в пълния доклад: (на английски):

08_Monthly TV&Digital_Report_Aug'20.pdf 1 MB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада: Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com, Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com и Вера Караиванова vera.karaivanova@publicisgroupe.com.

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България