Месечен медиен анализ: април'22

Месечен медиен анализ: април'22

време за четене: 2 минути

Общата ТВ гледаемост на годишна база задържа макар и крехка преднина, пред тази, регистрирана към същата дата на 2021 г. Спрямо същата дата на 2020 г. обаче, ТВ потреблението отбелязва спад, в резултат на първите случи на Ковид по онова време.

ТВ доставя с 6% повече ТРП30 на рекламодалите към днешна дата на 2022 г., като лидери остават Фарма компаниите.

Запълването на рекламните блокове достига пикови нива както в дневните, така и в най-гледаните слотове, в резултат от нарасналото търсене на ТВ реклама.

Публицистичните делнични предавания са фокусът ни този месец. "Лице в Лице" по бТВ задържа лидерството с крехка преднина пред "Пресечна точка" по Нова. И двете предавания бележат спад в зрителския интерес на месечна база, което е характерно за сезонността в общата ТВ гледаемост. "Референдум" по БНТ1 обратно увеличава рейтинга си на месечна база от много по-ниска база.

04_Monthly TV_Report_Apr'22.pdf 595 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

Бизнес трансформация За CMO Insider Поглед напред
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България