Месечен медиен анализ: април'21

Месечен медиен анализ: април'21

време за четене: 3 минути

През април общата тв гледаемост бележи спад, който следва типичната сезонност. Няма съществени промени в разпределението на аудиторията по телевизионни групи и канали на месечна база, като НБГ остава доминиращата група, следвана от БМГ. На годишна база доставената аудитория за ТВ рекламодателите бележи ръст от 9%, който основно е резултат от липсата на локдаун през март-април 2021 г. Това се потвърждава и от данните за запълване на рекламните блокове в основните канали, които през април 2021 г. бележат съществени ръстове спрямо същия месец на 2020 г.

Този месец фокусът е върху „Шоуто на Николаос Цитиридис“ по бТВ, което все още не може да достигне рейтингите, които „Шоуто на Слави“ генерирарше по националната телевизия. То, на свой ред не показва съществени резултати в нишовия канал 7/8, особено след септември 2020 г., когато каналът стана част от допълнително платените канали.

04_Monthly TV_Report_Apr'21.pdf 573 KB

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева svetlana.tacheva@publicisgroupe.com и Дамян Коларов  damyan.kolarov@publicisgroupe.com.

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България