Месечен медиен анализ: април'21
време за четене: 3 минути
През април общата тв гледаемост бележи спад, който следва типичната сезонност. Няма съществени промени в разпределението на аудиторията по телевизионни групи и канали на месечна база, като НБГ остава доминиращата група, следвана от БМГ. На годишна база доставената аудитория за ТВ рекламодателите бележи ръст от 9%, който основно е резултат от липсата на локдаун през март-април 2021 г. Това се потвърждава и от данните за запълване на рекламните блокове в основните канали, които през април 2021 г. бележат съществени ръстове спрямо същия месец на 2020 г.
Този месец фокусът е върху „Шоуто на Николаос Цитиридис“ по бТВ, което все още не може да достигне рейтингите, които „Шоуто на Слави“ генерирарше по националната телевизия. То, на свой ред не показва съществени резултати в нишовия канал 7/8, особено след септември 2020 г., когато каналът стана част от допълнително платените канали.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева [email protected] и Дамян Коларов [email protected].