Месечен медиен анализ: януари'22

Месечен медиен анализ: януари'22

време за четене: 2 минути

Потреблението на ТВ през януари 2022 г. преди началото на новия сезон се увеличи спрямо същия период на 2021 с 4%, а спрямо януари 2020 г. с 9%.

НБГ продължава да е водещата медийна група с доминация във всички часови слотове, следвана от БМГ.

С 12% расте доставената аудитория за рекламодателите ползващи ТВ спрямо януари 2021 г. Не е изненада, че Фарма индустрията задържа лидерската позиция.

Новината е, че традиционният лидер Натурфарма отстъпва на 3-та позиция след Стада и Натурпродукт.

Топ 20 рекламодателите в ТВ с едно изключение (Winbet) принадлежат на 3 индустрии – Фарма, Бързооборотни стоки и Ритейл.

 

01_Monthly TV_Report_Jan'22.pdf 558 KB

 

Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:

Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]

 

 

 

Медийно потребление
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България