Месечен медиен анализ: януари'22
време за четене: 2 минути
Потреблението на ТВ през януари 2022 г. преди началото на новия сезон се увеличи спрямо същия период на 2021 с 4%, а спрямо януари 2020 г. с 9%.
НБГ продължава да е водещата медийна група с доминация във всички часови слотове, следвана от БМГ.
С 12% расте доставената аудитория за рекламодателите ползващи ТВ спрямо януари 2021 г. Не е изненада, че Фарма индустрията задържа лидерската позиция.
Новината е, че традиционният лидер Натурфарма отстъпва на 3-та позиция след Стада и Натурпродукт.
Топ 20 рекламодателите в ТВ с едно изключение (Winbet) принадлежат на 3 индустрии – Фарма, Бързооборотни стоки и Ритейл.
Ако имате въпроси, може да се обърнете към авторите на доклада:
Светлана Тачева: [email protected], Дамян Коларов: [email protected] и Филипа Трайкова: [email protected]