Корпоративната социална отговорност след COVID-19
Време за четене: 2 минути
Корпоративната социална отговорност и устойчивата корпоративна комуникация се променят заедно с потребителското поведение и възстановяването на бизнеса след пандемичната обстановка. Сега повече от всякога е уместно компаниите истински да отстояват своята активна позиция за теми, в които вярват и каузи, които подкрепят. Бизнесите бяха много социално ангажирани по време на кризата и обществото ще иска да види, че компаниите продължават да са социално ангажирани, за да могат да разчитат на тях, докато се оформя „новото нормално“. Откакто започна кризата COVID-19, KekstCNC, водеща световна комуникационна компания, проследява промените в поведението на потребителите в своето проучване COVID-19 Opinion Tracker. Данните от проучването установяват, че компаниите, които са добри корпоративни граждани, могат да подобрят репутацията си и да увеличат лоялността на клиентите си в бъдеще.
Най-напред, устойчивост има ново значение за всички индустрии и това е трябва да се комуникира на всички нива в компанията – от служители, инвеститори и партньори до местно общество. След това, корпоративната социална отговорност трябва да отразява същността на бизнеса на компанията и нейния обхват на пазара. И накрая, комуникацията за устойчивост трябва да е проактивна, прозрачна, принципна и дългосточна, за да не се осъществява само в моменти на криза.
Още интересни изводи за корпоративната социална отговорност и устойчивата комуникация: KekstCNC.com
За въпроси и допълнителни съвети, може да пишете на [email protected]