Google губи влиянието си сред маркетинг мениджърите, изместен от творческите агенции: прочуване на R3 Worldwide и Campaign Asia

Google губи влиянието си сред маркетинг мениджърите, изместен от творческите агенции: прочуване на R3 Worldwide и Campaign Asia

време за четене: 1 минута

Един от изненадващите резултати от тазгодишното проучване CMO Outlook survey на водещата консултантска компания R3 и Campaign Asia, проведено в страните в азиатско-тихоокеанския регион, е позицията на Google като външна организация, влияеща на решенията на маркетинг мениджърите: докато до миналата година Google водеше, сега отива на четвърта позиция, изместен от творческите и медийните агенции.

 Източник: RW Worldwide

Бизнес трансформация
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България