Euromonitor: шест теми, които ще бележат промените що се отнася до потребителски стоки и услуги, като следствие от COVID-19 кризата
Нов доклад на Euromonitor International идентифицира шест теми, които ще бележат промените що се отнася до потребителски стоки и услуги, като следствие от COVID-19 кризата.
През 2020 г. Euromonitor очаква глобалните потребителски разходи на глава от населението да намалеят с приблизително 5%, а световната икономика да влезе в най-лошата рецесия след Голямата депресия. Новият доклад на Euromonitor изследва междуотрасловите теми, за да помогне на компаниите да планират своите стратегии и да се адаптират към нов бизнес контекст.
- От устойчивост към purpose: Инициативите преминават от етично и с мисъл за природата до холистичен подход, който създава социални, екологични и икономически ползи.
- Развлечения в дома и новият еxperiential потребител: Дейностите, доскоро считани за такива, които се осъществяват извън дома, сега вече се предлагат онлайн и тези виртуални изживявания трябва да осигуряват толкова голяма стойност, колкото личните поводи.
- Къде и как пазаруват потребителите: Бързото преминаване към електронна търговия, опциите за click&collect и директните продажби към потребителите ускоряват ефекта на промените, които идват с дигиталните технологии.
- Wellness Redefined: Потребителите се фокусират върху постигане на оптимално здраве. Щастието се превръща в осезаема търговска перспектива.
- Иновации: Ефективност и доставена стойност определят разработването на нови продукти. Марките трябва да разпознават и да отговарят на основните потребителски нужди.
- „Новото нормално“: Какво ще остане? Онлайн пазаруване, живот далече от големите градове, намалени дискреционни разходи и грижата за себе си ще дефинират поведението на потребителите.
Euromonitor анализира последствията от тези шест теми върху здравето, красотата, модата, напитките, храната, дома, търговията на дребно, пътуванията и ресторантите, сред другите индустрии.
Може да прочетете повече в доклада на Euromonitor.