Ефектите на COVID-29: Новите проучвания от седмицата: Gallup International и Market Links

Ефектите на COVID-29: Новите проучвания от седмицата: Gallup International и Market Links

време за четене: 4 минути

Подбрали сме селекция на данни от проучвания публикувани в дните 10 – 12 юни, които пряко се отнасят до потребителските нагласи и имат отражение върху това какво и колко купуват българите.

 В проучване на Gallup International* :

  • 51% от запитаните казват, че доходите им са намалели заради коронавируса;
  • 64% казват, че ограничават посещения на кино, театър, концерти;
  • 55% казват, че ограничават ходенето по заведения;
  • 55% казват, че ограничават ходенето по молове и по спортни събития;
  • 54 % казват, че ограничават пътувания в страната и събирания;
  • 41% казват, че по възможност се стремят да ограничават и излизането от къщи;

 Друго проучване, проведено от bTV и Market Links**, показва несигурност за бъдещото материално състояние на домакинствата в България. Тези показатели са били традиционно положителни в последните 2-3 години, докато данните от това последно проучване пряко отразяват притесненията на българите относно това как ще се справят с разходите в идните няколко месеца.

Story image

Проучването на Gallup International разкри надеждите на почти две-трети от българите, че животът в страната ще се върне към нормалното до края на годината:

Story image

 

 

* проведено сред 850 лица над 18 години, в периода 04.06 – 06.06.2020 г.

** проведено сред 995 лица над 18 години, в периода 27.05 – 03.06.2020 г.

Потребителско поведение
относно CMO Insider

Надеждна информация, анализ и експертно мнение по отношение на социалните нагласи, маркетинга, медиите и рекламните тенденции, които ще бъдат полезни при вземането на важни бизнес решения по време и след пандемията COVID-19.

CMO Insider
бул. България 118
бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България