Доклад на Epsilon за ефекта на COVID-19 върху финансовите услуги
време за четене: 3 минути
Докато COVID-19 продължава да оказва влияние върху бизнеса по целия свят, компаниите, предлагащи финансовите услуги сменят фокуса си, за да поддържат темпото. С ограничените вконтакти между хората, поведението на потребителите се е променило значително: дейностите им стават все по-дигитално опосредствани. Все повече хора ползват безкасови транзакции и други онлайн услуги. Компаниите осъзнават, че единственото взаимодействие на клиентите с тяхната марка сега се случва в дигитална среда и трябва да направят така, че това взаимодействие да си струва.
В един от последните си доклади, свързани с COVID, Epsilon очертава четири основни теми, засягащи промяната на финансовите услуги:
Докладът анализира, също така, как пандемията се отрази на трансформацията на банковите клонове:
Експертите по финансови услуги на Epsilon виждат и новата роля на безконтактните пари:
Докладът включва още и съвети за комуникация в следващите етапи след кризата, както и примери на финансови брандове с отличителна комуникация по време на пандемията. Може да прочетете целия доклад тук (на английски):