Добри практики за комуникация в несигурни времена
Време за четене: 4 минути
Глобално проучване на Cision за новини свързани с коронавируса извежда ключови принципи за бранд комуникациите по време на и след криза. Марките трябва да останат близо до потребителите, като следят за какво говорят и като им предоставят полезна информация. Само продуктово съдържание не е добра тактика, когато марката иска да достигне до потребителите с правилните послания в момент, в който те търсят подкрепа и съчувствие. Положителният тон е добър пример за повдигане на настроението на хората и за вдъхване на оптимизъм. Изказът трябва да е автентичен, открит и да изразява емпатия. Хората ще запомнят как марките са реагирали по време на криза и как са възстановили комуникациите си извън своята категория.
Ето няколко примера от работат на MSL Sofia: За марката Лукчета, създадохме месечен календар с идеи и предложения за занимания, които хората могат да правят вкъщи. За повдигане на настроението на клиентите на Biologique Recherche, организирахме музикален поздрав от известен български поп изпълнител. Също, планирахме серия от видеа със съвети за красота в домашни условия от експерт на марката.
Когато става въпрос за връзки с медиите, следенето какво съдържание пишат журналистите е възможност вашата марка да бъде полезен източник за следващ материал. Определено има място за новини, които не са свързани с короновируса.
За въпроси и допълнителни съвети, може да пишете на [email protected]