All Digital Everything: October 2020
време за четене: 7 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, LinkedIn от нашия Digital Unicorn @ Digitas Sofia, Нина Дякова
- Премахва съдържание, което отрича Холокоста.
- Засега оставя активен 28-day attribution window при рекламите.
- Обяви бан на всички реклами против ваксинирането.
- Представи новия модел от линията си VR сетове — Oculus Quest 2.
- Показа нови инсайти за използването на групите по време на Covid-19 кризата.
- Променя Messenger API, за да поддържа Instagram Direct съобщения.
- Обяви напредъка си в инструментите за автоматично превеждане.
- Предприе действия срещу няколко платформи, които създават фалшивото ангажиране на аудиторията и рекламни измами.
- Релансира Spark AR Partner Network, за да достигне до повече хора.
- Ще направи възможни IG рекламите с добавени продуктови тагове в тях .
- Facebook Dating стигна Европа, включително и България!
- Се бори срещу инфлуенсърите, които не отбелязват постовете си като спонсорирани. В някои държави (като UK) инфлуенсърите са задължени да го правят.
- Пуска възможността за използване на благотворителни значки по време на IG Live до повече профили. Аудиторията ще може да ги закупува по време на live-а, като по този начин ще дарява сумата.
- Увеличава продължителността на Live видеата от 60 минути до 4 часа.
- Представи обновения Google Analytics, който включва подобрени опции за рипорти и проследяване на данни.
- Обяви нови промени при търсенето в платформата.
- Google рекламите станаха на 20.
TikTok
- Представи нова система за известия, която ще информира криейторите защо видеата им са премахнати.
- Обяви новото си партньорство със Shopify — поредна крачка в развитието на платформата в посока eCommerce.
YouTube
- Тества продуктови тагове във видеата, част от eCommerce развитието на платформата.
- Подобри опцията за добавяне на отделни глави във видеата.
Snapchat
Amazon