All Digital Everything: Ноември 2020
време за четене: 7 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, LinkedIn от нашия Digital Unicorn @ Digitas Sofia, Нина Дякова
- Започна тестването на Dark Mode на моболното си приложение.
- Тества Vanish Mode за Messenger.
- Добави Watch Together опция в Messenger и нови опции за чат в Instagram.
- Пусна пореден app E.gg — уеб базиран инструмент за създаване на колажи. Ние в България пак нямаме достъп до него, но не е голяма загуба май.
- Ще лансира Facebook News в UK през януари.
- Придобива платформата за автоматични съобщения Kustomer, за да подобри съпорта си.
- Тества нов начин да реагираш на сторита, без да изпращаш коментар.
- Тества ъпгрейд на търсенето в платформата, като то вече ще може да се случва и с ключови думи.
- Добавя нова опция, с която потребителите ще могат да се откажат от това third-party платформи да използват данните им за таргетиране.
- Подобри UI на Threads App-а си. Но се съмняваме, че някой тук изобщо го ползва.
- Добави нови опции за отбелязване на съдържанието като брандирано в Reels.
- Тества нова FAQ опция в бизнес профилите, с която брандовете ще могат да отговарят предварително на често срещани въпроси.
Snapchat
- Позволи на потребителите си да показват броя на абонатите си в личните си профили.
- Добавя астрологични профили. Потребителите ще могат да виждат различна информация за техния зодиакален знак, както и каква е съвместимостта им с приятелите им.
- Лансира TikTok-Like опция за кратки видеа наречена Spotlight.
- Добави нови опции за рекламиране на приложения.
- Представи carousel реклами.
- За малко да лансира новата си Story опция (те си я наричат Fleets). Отлагат я обаче, заради технически проблеми.
- Тества нова опция наречена Space — виртуална ‘audio-only’ стая за срещи.
- Планира да отвори отново верифицирането на акаунтите през 2021.
YouTube
- Пусна нови опции за слушане на музика в YouTube Music.
- Тества автоматично добавяне на Chapters, за да подобри навигацията.
- Лансира Audio Ads, тъй като все повече хора използват платформата само за слушане, вместо за гледане.
- Започва да пуска реклами и при съдържание, което не се монетизира.
- Google работи по взъзможност брандовете да създават видео съдържание от статичните ресурси на сайтовете им.
- Вече е ясно, че новите т.нар. ‘Core Web Vitals’ метрики на Google ще влязат в сила и ще повлияят класирането в търсачката през май 2021. Подгответе се добре.
TikTok
- Обяви новото си партньорство със Sony Music. Благодарение на него, потребителите на платформата ще могат да добавят популярни песни от портфолиото на музикалния гигант в своите TikTok видеа.
- Добавя нова опция, с която тиктокърите могат да показват дарителски кампании в описанието на профилите си с директен линк за даряване.
- Нов доклад сочи, че потрбителите на TikTok ще стигнат 1 милиард през 2021. Ако не сте обръщали внимание на приложението, започнете.
- Подобрява родителския контрол, за да предпази младите потребители.
- Добави изчезващи съобщения за по-лични чатове.
- WhatsApp Pay вече е одобрен в Индия, което разширява eCommerce мащабите на Facebook.