All Digital Everything: June 2020
Време за четене: 7 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, LinkedIn от нашия Digital Unicorn @ Digitas Sofia, Нина Дякова
- Помага за по-доброто ангажиране на постовете, като показва нова статистика за това.
- Добавя нова опция в Messenger, с която ще може лесно да превключваме от бизнес в личен профил и обратно.
- Продължава да тества интеграция между Instagram Direct и Messenger.
- Добави полета с информация от Wikipedia, които излизат при търсене в платформата.
- Премахва забраната за рекламиране на маски, които не са медицински.
- Показа как работят рекламите и как използва Machine Learning за определяне на това коя реклама на кой човек точно да бъде показана.
- Сподели резултатите от първото по рода си Deepfake Detaction Challange.
- Добави нови стикери, фонове и ефекти за Pride Month.
- Представи Информационен център за изборите за президент в САЩ.
- Добавя опция, с която ще можем да споделяме с всички своите “Collections”.
- Добавя опция за абониране за gaming стриймове.
- Премахна реклами на Тръмп, поради наличие на подобни на наци символи.
- Брандовете се отказват от рекламиране в платформата в знак за протест.
- Представи Summer of Support — програма от безплатни обучения, с които цели да подпомогне бизнесите със знания.
- Добавя възможност за промяна на цветовете на групите.
- Добавя изскачащи предупреждения, когато искаме да споделим по-стара новина.
- Представи ъпдейт на News Feed алгоритъма си.
- Добави нови стикери, както и хаштагове в цвета на дъгата, за Pride Month.
- Тества шопинг тагове в описанието на постовете.
- Ще позволява да рекламираме, без да е нужно да свързваме IG акаунта си с FB страница — нещо, което не беше възможно до момента.
- Тества подобна на TikTook “Reels” функция.
Snapchat
- Показа туториъл на новия си видео инструмент — с него можем да преобразуваме хоризонтални видеа във вертикални.
- Представи филтри, които се активират с гласова команда.
TikTok
- Как работи алгоритъмът на TikTok — обясненo от TikTok.
- Представи TikTok for Business платформа за маркетолози.
- Обявиха, че ще спрат да взимат данни от потребителските clipboards, след като стана ясно, че го правят.
- Представи нов app — Keed, който има сходни на Pinterest функции.
- Добавя проверка за достоверност на изображенията при търсене.
- Разширява своите eCommerce опции, като добавя и резултати с безплатни продукти при търсене.
- Тества ново “Current Status” поле в профилите.
- Сподели данни за намаляване на безработицата в някои райони на света, засегнати от COVID-19.
- Добави нова “Support” реакция в помощ на хората, които търсят работа.
- Тества нова опция, с която ще насърчи четенето на статиите, които споделяме, и адекватното включване в дискусии.
- Тества emoji реакции на туитовете.
- Тества Audio Clips за iOS — гласови туитове.
YouTube
- Тества Shoppable Product Ads.
- Представи #CampYouTube — инструменти за ангажиране и обучение на децата, които могат да бъдат използвани от creator-ите.
- Тества опция подобна на TikTok “Shorts”.