All Digital Everything: May 2020
време за четене: 7 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, LinkedIn от нашия Digital Unicorn @ Digitas Sofia, Нина Дякова
- Скоро няма да можем да сменяме видимостта на групите от “private” в “public”. Така Facebook иска да предпази съдържанието на участниците.
- Новият проект на Facebook — Discover — продължава мисията на компанията да осигури достъп до интернет на 50% от населението, което няма такъв в момента.
- Представи новия Facebook.com.
- Сподели нов доклад свързан с поведението на потребителите да гледат видеа.
- Добавя нови опции за ad placement контрол.
- Добавя Messenger Rooms в групи и събития.
- Инвестира 1 милиард долара в прекарването на интернет кабел, който ще подобри достъпа до интернет на хората в Африка.
- Придоби GIF платформата GIPHY.
- Представи Facebook Shops.
- Тества skippable mid-roll реклами във видеата.
- Тества нови опции за ангажиране в групите, с които ще могат да бъдат слагани на фокус основни съобщения и дискусии.
- Тества 3D снимки на продукти в Marketplace.
- Сподели насоки за използване на музика във видеата, които пускаме на платформата.
- Представи нови инструменти за колаборация в Workplace, като VR Offices.
- Добавя нова опция за заключване на профила на хората в Индия.
- Върна отново анкетите в Messenger.
- Въведе опция за създаване на постове директно през мобилното приложение на Creator Studio.
- Лансира 15 нови безплатни Blueprint курса, за да помогне на бизнеса.
- Пусна нов app “CatchUp”.
- Представи новия си музикален app “Collab”, в отговор на нарастващите тенденции.
- Добави нови AR инструменти, включително Music-Activated Effect.
- Представи дигиталния си портфейл Novi.
- Ще показва постовете и историите на здравните организации, които следим, с по-голям приоритет, заради ситуацията с COVID-19 в момента.
- Тества нов начин да разглеждаш Story.
- Дава на потребителите нови опции за контрол над преживяването в платформата, насочени в посока борба с интернет тормоза.
- Добавя опция за споделяне на Instagram Live видеа в IGTV.
- Представи в Австралия — House of Instagram — платформа за брандове, с която им помага да извадят максимума от IG за своя бизнес.
- Започна да пуска новата Guide секция в профилите, която ще ни позволява да споделяме текст, снимки и видеа накуп — нещо като блог постове.
- Вече може да създаваш Messenger Rooms и в Instagram.
- Анонсира новия етап в монетизацията на IGTV видеата.
- Тества двоен изглед на Instagram Story секцията.
- Google Podcasts Manager дава повече информация за поведението на слушателите, което ще подпомогне анализирането.
- Добави нов начин за преобразуване на ръчно написани бележки в цифров текст.
- Обогати Grow with Google с нови безплатни курсове.
- Интегрира LinkedIn Live в LinkedIn Events, което ще дава възможност на предаване на събитията директно в платформата.
- Разширява тестването на нов изглед на tweet replies до повече потребители.
- Лансира официално ‘Retweet with comments’ опция.
- Прави възможно предварителното зареждане на туитове на desktop.
YouTube
Друго
- Новият app Zynn може да е следващият голям конкурент на TikTok.