All Digital Everything: Май 2021
време за четене: 2 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter, YouTube от нашия Digital Creative Unicorn @ Digitas Sofia, Драгомир Дончев
- Facebook публикува ново ръководство за провеждане на ефективни лайв събития
- Facebook стартира първоначален тест на подобни на Clubhouse аудио стаи в Тайван
- Facebook тества предупредителни нотификации, които спират потребителите да споделят статии, които не са чели
- Нов репорт разглежда тенденциите за ангажираност в Instagram, базирани на 100 милиона публикации [Инфографика]
- Instagram добавя нова опция за местоимения в потребителските профили
- Instagram споделя преглед на DM опциите и продуктовите тагове в публикациите
- Instagram официално пуска нов Captions стикер за сторита
TikTok
- TikTok стартира нова инициатива #FactCheckYourFeed за насърчаване на дигиталната грамотност
- “Силата на TikTok” за маркетолози и рекламодатели [Инфографика]
- TikTok преминава към следващ етап на тестване на дигитална търговия
- TikTok добавя нови ръководства по безопасност, които да помогнат на родителите да пазят децата от заплахи в приложението
- TikTok проучва нови инструменти за набиране на персонал и търсене на работа
- LinkedIn предоставя нови съвети за установяване на ефективен подход към съдържанието за лидерското мислене [Инфографика]
- LinkedIn предоставя общ преглед за ефективно таргетиране на рекламите [Инфографика]
- LinkedIn предоставя съвети за това как да увеличите максимално гъвкавостта на кариерата чрез изграждане на вашата LinkedIn мрежа
- Twitter работи върху нов набор от опции за платени туитове на база на месечен абонамент
- Twitter работи върху нови папки наотметките, за да категоризира запазените туитове
- Twitter стартира тест на опцията „Tip Jar“, която дава възможност за дарения през профил
- Twitter дава Audio Spaces на всички потребители с над 600 последователи, обявява нови функции на услугата
YouTube
- YouTube споделя информация за най-често използваните откриващи фрази на клипове в платформата
- YouTube обявява събитието #BeautyFest
- YouTube разширява достъпа до новата си функция „Clips“ - още един начин за споделяне на съдържание в YouTube
- YouTube стартира нов фонд от 100 милиона долара за създатели на кратки видеа, добавя нови творчески инструменти за Clips
- YouTube тества нови коментари във времевата линия на видеото, за да осигури повече контекст и да увеличи максимално ангажираността
Друго
- Новo изследване разглежда най-доброто време за публикуване на всяка платформа, въз основа на статистика от 20 000 потребители
- 16 съвета за електронна търговия [Инфографика]
- Краят на бисквитките от трети страни: Как това ще се отрази на рекламодателите и издателите
- Как маркетинг инфлуенсърите създават “новата витрина” — и как търговците трябва да реагират
- Veritone пуска нова платформа, за да позволи на известни личности и инфлуенсъри да клонират гласа си чрез AI