All Digital Everything: August 2020
време за четене: 7 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, LinkedIn от нашия Digital Unicorn @ Digitas Sofia, Нина Дякова
- Ъпдейтна chat plugin-а за Messenger и вече не е необходимо да се логваш във Фейсбук профила си, за да го ползваш.
- Направи промени в опциите за таргетиране.
- Тества показване на анализи на ниво пост в групите.
- Добави нови опции за плащане в Events.
- Добави нови Page Follow опции за контрол на съдържанието, което виждаме.
- Направи промени в Ad Preferences Hub-а си, където потребителите могат да контролират какво рекламно съдържание да виждат.
- Тества Reels бутон в някои държави.
- Започна да показва Suggested Posts в края на Feed-а.
- Замени Nametag кода с QR код за бързо свързване на потребителите.
YouTube
- Направи ъпдейт на видео статистиките и добави бърз преглед на Stories статистика в приложението.
TikTok
- Представи нов сайт с уроци в помощ на брандовете.
- Си партнира с Amazon, за да включат опцията за контрол на TikTok през Alexa.
Snapchat
- Работи по опция, с която може да добавяш популярна музика върху видеата си.
Друго
- Смъртта на бисквитките и за какво трябва да се тревожат маркетолозите.