All Digital Everything: Март 2021
време за четене: 2 минути
Кратък обзор на новостите от Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter, YouTube от нашия Digital Creative Unicorn @ Digitas Sofia, Драгомир Дончев
- Facebook работи по детска версия на Instagram.
- Facebook добавя нова ‘Green screen’ опция във FB Story.
- Facebook разработва ново приложение, с което ще помага на бивши затворници да се интегрират отново в обществото.
- Facebook добавя нов Feed Filter Bar и нови опции за контрол над коментирането под публикациите.
- Facebook обяви, че виртуалното събитие F8 Refresh ще бъде предавано на живо на страницата на Facebook for Developers на 2 юни 2021.
- Instagram тества опция, с която потребителите ще могат сами да крият хресванията на публикациите си.
- Instagram тества нови Auto-Captions опции в Story.
- Instagram лансира IG Music и Reels до всички потребители.
- Очакваме съвсем скоро Instagram Story Drafts.
- Instagram тества нов бърз отговор в Story със стикери.
- Instagram представи своята Remix опция за Reels.
- Instagram пусна IGTV ads във Великобритания и Австралия.
TikTok
- TikTok добавя ‘Comment Review’ опция, за да даде повече контрол на създателите на съдържание.
- TikTok добавя auto-reply опция в бизнес акаунтите.
- TikTok пусна новата опция Playlists в профилите на някои от създателите на съдържание.
- LinkedIn представи новата опция Cover Story, с която може да се представим пред работодателите във видео формат, който да остане в профила ни.
- LinkedIn също разработва аудио стаи.
- LinkedIn представи новия Skill Path процес, който ще позволи на работодателите да дават допълнителни тестове за умения на кандидатите за работа.
- Twitter тества нова опция ‘Undo’ за вече публикувани туитове.
- Twitter планира да лансира Spaces — audio-only опцията, която наподобява Clubhouse, през април 2021. Опцията ще си има отделен таб.
- Twitter работи по нови ‘shoppable’ опции, с цел да яхне eCommerce вълната.
- Twitter тества реакции, up и downvote на туитовете.
- Twitter разшири тестването на Spaces и за Android, а скоро ще можем да ги достъпваме и от десктоп.
- Twitter разработва нов инструмент за общности, който ще позволява да споделяме своите туитове само с избрана от нас аудитория.
- Twitter актуализира Pre-Roll Video рекламите, като добави дисплей формат и по-прецизни placement категории.
YouTube
- YouTube ще засича автоматично продукти във видеата, за да предлага сходни продукти на потребителите.
- Скоро може да не виждаме dislike брояча на видеата в YouTube.
Snapchat
- Snapchat тества нова функция, вдъхновена отново от TikTok — Remix Snap.
- Snapchat разработва AR очила.
Друго